رياضية

عاصفة عارمة من الغضب ضد عضو اتحاد الكرة المصري انتصارًا لـ #محمد_صلاح

هاجت عاصفة عارمة ضد عضو الاتحاد المصرى لكرة القدم مجدي عبدالغني بعد تعليقه على تغريدة لنجم منتخب مصر ونادي ليفربول الإنجليزي محمد صلاح، حيث رأى المغردون والمتابعون أن نجم ليفربول على حق وان اتحاد كرة القدم المصري يماطل في الرد على صلاح في المسألة بينهما خصوصا ان صلاح يوجه رسائل متكررة عبر محاميه بشانها.
وقال صلاح: الطبيعي أن أي اتحاد كرة يسعى لحل مشاكل لاعبيه حتى يوفروا له الراحة.. لكن في الحقيقة ما أراه عكس ذلك تمامًا.. ليس من الطبيعي أن يتم تجاهل رسائلي ورسائل المحامي الخاص بي … لا أدري لماذا كل هذا؟ أليس لديكم الوقت الكافي للرد علينا؟!
ورد مجدي: بصراحه انا مستاء جدا من هجوم محمد صلاح المستمر على #اتحاد_الكره ، محمد صلاح من ساعة ما انضم لنادى كبير فى أوروبا زى ليفربول وهو بيتكبر على اتحاد الكره اللى عمله وعمل كل لعيبة مصر من الجيل الحالى.
وأضاف: انا مش عارف اللعيبه بتدلع علينا ليه احنا ايام ما كنا بنلعب مكنش فى حاجه متوفرانا زى م بتوفر ليكو دلوقتى احنا بنوفر ليكو احتياجتكوا من الابره للصاروخ وأيام ما كنا بنلعب كنا بنلبس تيشرتات مصنوعه فى المحله أما دلوقتى احلى ماركات عالميه بنجبهالكوا.
بينما جاء الرد عاصفا ضد مجدي عبدالغني، فمن المغردين من قال لمجدي: صلاح بنى نفسه بنفسه ومش مستنى منكم حاجه والكل عارف كده ياريت انتو بس تراجعو نفسكم وتتعاملو مع صلاح او اى لاعب محترف معامله المحترفين ةتبطلو السبوبه بتاعتكم يا مجلس سبوبه.
واضاف آخر: انتوا اتحاد فاشل وانت بالذات افشل عضو فيهم.
وغالبية الردود من تلك الشاكلة.

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شركة تنظيف
إغلاق